church2go.reismee.nl

dat was week 1 alweer!

We zitten nu bij george mnisi(pastor) thuis, en ik heb me voor het eerst sinds een week weer kunnen douchen! gisteren lekker naar de highschool en primaryschool geweest en 's middags lekker gesport bij de kerk. vandaag een relaxed dagje want vanochtend hebben we onze toeristische kant laten zien, en zijn naar een hele grote krater geweest in de buurt van soshanguve. dat was echt een heel mooi stukje natuur waarin we zelfs apen hebben gezien!

vanmiddag een voetbalwedstrijd gespeeld tegen de highschool en over de uitslag zeggen we maar niets;) maar we hebben de eerste week er alweer op zitten. morgen hebben we als afsluiting een sporttoernooi bij de kerk en zondag pakken we de koffers in om te vertrekken naar soshaguve xx!

en dan heb je de eerste week achter de rug, met heel veel indrukken waarin we ook heel veel hebben kunnen leren en we ook heel veel van Gods grootheid gezien!

en we hebben het hier ontzettend naar onze zin, en we zijn helemaal in de ban van Zuid-Afrika!

Rowen Lok

Marga

Dank voor jullie bericht. Sterkte met het inpakken en afscheid nemen van jullie eerste onderkomen. Ik ben blij en God dankbaar hoe alles verloopt en zie uit naar het volgende verslag. In mijn gedachten zijn jullie steeds aanwezig en bidden wij voor jullie om vol te houden. Maar we bidden ook voor een grote oogst. Alleen God weet het. Aan Hem alleen de eer!
liefs, Marga

Tineke & Jasper Klapwijk

Weer terug van vakantie hebben we meteen dit blog geopend en alles gelezen en bekeken. Op de blog van ds. de Boer (http://morutideboer.web-log.nl) vonden we onder de categorie 'Soshanguve' alle stukjes die over AiA gaan bij elkaar, met foto's.
Jullie maken heftige dingen mee, maar ook daarbij mag je op Gods liefde en steun rekenen.
Mooi om te lezen dat de eerste week in wijk CC zo goed is verlopen. Hebben jullie nog wat energie over om in wijk XX weer aan de slag te gaan? Hopelijk kan je morgen een beetje bijtanken, maar alleen al de hele dag engels horen en spreken lijkt me al vermoeiend. Ach, daar zal je wel aan wennen...
Veel zegen gewenst en wijsheid.
Tineke en Jasper.

Jacomien&Gertjan

Heey toppers!
Gaaf dat we jullie kunnen volgen!
Mooi dat jullie zo bezig Zijn in zijn koninkrijk.
We bidden om kracht voor jullie.
Weet je geliefd en deel ervan uit.
ter bemoediging:
Joh. 14:12-14
God is groot! Halleluja

Sanne Verkerk

Mooi om jullie verhalen zo te kunnen lezen.

Ik wens jullie Gods zegen en bid voor jullie!

Willy

Beste Afrika-gangers,

Ik hoop dat jullie goed zijn aangekomen in XX en dat jullie daar ook zo'n fijne tijd mogen hebben. Veel succes en "keep it cool".

Frank en Ria

we waren, net voor jullie vertrek uit Delden waar we jullie hebben uitgezwaaid, ondersteboven van zoveel jongelui die offers willen brengen voor het werk voor hun/onze Koning.
Geweldig om foto's en verhalen te zien van jullie, prachtige jongelui!!
We bidden mee dat jullie veel zegen kunnen brengen en ontvangen!
Groetjes van Frank en Ria

esenkbrink

gods zegen!

groetjes jehudi, ankie, janiek& bert-jan

Thirsa

Hoihoi!
Wat mooi om te lezen wat jullie daar allemaal doen! Geweldig hoe er gereageerd wordt door de jongelui op die dramastukken, echt gaaf!
Wat indrukwekkend het verhaal over het weeshuis...
Wens jullie veel zegen, kracht, plezier en energie voor de komende week!
God bless you!
Thirsa

anton de vries

Hoi allemaal en speciaal Marchien,
ik heb jullie in het Nederlands dagblad gezien.
Jullie gingen sporten met Afrikaanse kinderen.
Hebben jullie al veel over het evangelie verteld?
Ik was op schiphol om julie uit te zwaaien.
In wat voor vliegtuig gingen jullie? In een KLM of een Arke Fly of een Air France of een Czech Airlines?

Groetjes van Anton, Gerdien, Jan, Aline en Willeke.

Henrike

Ha sporters (en in het bijzonder Jaap)!

Fijn om wat van jullie belevenissen te kunnen lezen. Mooi werk doen jullie!
Jaap, ik ben benieuwd hoe je het hebt daar. Ga jij ook nog wat schrijven? ;)
We blijven bidden. Zet hem op met elkaar! Gods zegen en nabijheid toegewenst.

Liefs, Henrike (& Hensley)