church2go.reismee.nl

Halverwege de conferentie

Hallo allemaal,

Ons eerste echte reisbericht! Het is nu donderdag 22 juli, en we zijn met het hele team op de Kroeze Danne.

We worden hier gezegend door ontzettend goede sprekers, die ons elke keer weer weten te raken. Elke avond is er een dienst, en elke avond gebeuren er weer mooie dingen, waarin we mogen groeien in ons geloof, en waarin de teamband steeds hechter en hechter wordt. Het is allemaal wel behoorlijk vermoeiend. 's Nachts is het erg warm, waardoor er moeilijk geslapen wordt. Daarnaast hebben we op de slaapzaal gezelschap en entertainment van leuke, aanstekelijke, vliegjes. Verder hebben we een aantal drukke heren in ons team, die elkaar wakker houden. Gister ging het overigens erg goed, en was iedereen stil op het moment dat het licht uit ging! Een hoogtepunt! 's Ochtends is het weer vroeg opstaan, omdat we dan weer een drukke dag voor de boeg hebben.

Een voorbeeldje van hoe een dag er hier uitziet:
7.30 - Opstaan
7.45 - Ontbijt
8:30 - Praise & Prayer. De dag beginnen met God.
9:00 - Stille tijd/tijd met God. Bijbelstudie aan de hand van vragen uit een boekje
9:45 - Teamtijd. Met je team napraten over wat je net behandeld hebt, en andere belangrijke dingen naar voren brengen.
10:30 - Koffie en thee
11:00 - Workshop. Keuze tussen 2 workshops. 1: Omgaan met kinderen en tieners - 2: Gebed en geestelijke strijd
12:45 - Lunch
14:00 - Sportworkshops. Hoe geef je een clinic? Keuze tussen verschillende sporten
18:00 - Diner-time
19:45 - Meeting/dienst. Zingen, spreker, gebed, etc. Dit gaat allemaal erg vrij. Het belangrijkste is: je thuisvoelen, en alles is tot eer van Onze Vader
22:00 - Frisdrank
23:00 - Welterusten!

Deze planning verschilt dagelijks een beetje, maar dit is hoe een dag er in het algemeen uitziet. Vanmiddag hebben we lekker vrije tijd, dan gaan we lekker uitrusten.
Vrijdag pakken we het vliegtuig naar Zuid-Afrika, zodra we daar zijn, en we een computer vinden(waarschijnlijk heeft George Mnisi een), hoort u weer van ons.

We willen u vragen te blijven bidden. Dank voor alle steun door gebed!

Gods zegen voor jullie allemaal.

Tineke en Jasper Klapwijk

Fijn om even bijgepraat te zijn. Goed om te lezen dat jullie nu al een mooie tijd hebben. We wensen jullie morgen en overmorgen een heel goede reis toe, en een behouden aankomst. Wij gaan morgen ook op vakantie, en kunnen jullie dan een week niet volgen via de blog, maar we volgen jullie met gebed.
God gaat met ons allemaal mee, waar we ook zijn.
Veel zegen voor jullie allemaal, bij alles wat je bezighoudt.
Tineke en Jasper met de andere vakantiegangers.

Tineke en Jasper Klapwijk

We hopen dat het lukt om ook foto's te plaatsen, dat geeft toch een wat completer beeld.
Je bent een goede webmaster, Rowen ! Zelfs zonder foto's is het boeiend.
(Ik neem aan dat jij dat bent, als je al die stukjes schrijft ;-) )

Jouke

Jullie kunnen onder 'video's' wat dagverslagen zien van de conferentie! Bedankt voor al jullie gebeden. We voelen ons zo super gesterkt door God. God is heel erg groot en bijzonder. Hij bindt ons bijzonder samen.

Renger en Trijnie Doornbos

Gisteren de slaapzakken, wasgoed en ander overtollig spul ingeladen in Delden, daarna doorgereden naar Schiphol en de groep daar, samen met de fam. Piek en Broersma, uitgezwaaid. Duurde wel eventjes, want er was iets niet in orde met de tickets. Ze zijn uiteindelijk weggekomen met toch her en der wel een gespannen koppie.
We hebben het vliegtuig nog zien opstijgen en waren op de terugweg ergens bij Emmeloord toen het eerste sms-je er al was: veilig geland in Parijs!
Vanmorgen rond half elf het volgende sms-je: veilig geland in Johannesburg!

Even aan alle ouders: kunnen jullie de tassen en slaapzakken vandaag even bij ons komen afhalen?
Zijn wij ze maar weer kwijt en stinkt het niet zo naar zweet in de auto ... .

Klaas en Marga en Dion

Beste teamleden (speciaal: Rowen),

Geweldig om jullie op deze manier te kunnen volgen. We hebben vanuit onze tent het vliegtuig horen overkomen...... Dank God dat alles goed is gegaan en dat jullie veilig zijn geland. Gods zegen voor jullie voor alles wat er nog op jullie agenda staat.
Voor de familie Do: we zijn helaas niet in de gelegenheid om Rowen zijn stinkspullen op te halen en hopen derhalve dat we jullie bij onze terugkeer in Winsum nog levend aan zullen treffen......!

Groet aan deelnemers en ouders vanuit de Vendee,

Marga, Dion en Klaas

Willy

Heey toppers,
Het is fijn om op deze manier met jullie mee te leven en op de hoogte te blijven van alle activiteiten in het verre Zuid-Afrika. Veel plezier daaro en tot gauw.

Groeten uit Winsum

renger en trijnie

Voor degenen die het nog niet hebben gehoord:
ze zijn veilig geland. Zaterdagmorgen om 20 over 10 kregen we een smsje van Annelien dat ze waren geland.
's Avonds om 9 uur hebben we een skype gesprek met Annelien gehad. Met webcam.
Alles was prima.
Renger en Trijnie

femmy kasper

Geweldig om de berichten te lezen, zo kunnen we met jullie meeleven. We bidden voor jullie en wensen jullie Gods Zegen toe

johan v.d. beek

geweldig te zien en te lezen hoe het jullie gaat!!
we leven en bidden met jullie mee. groeten, Johan